6 Οκτ 2009

Καιρός για διάβασμα

Αγαπάω τα βιβλία. Όσο καλό κι αν είναι το Internet τίποτα δεν είναι τόσο καλό όσο ένα βιβλίο. Γιατί να ταλαιπωρήσαι να μαζέψεις τα ψήγματα της γνώσης από δω κι από 'κεί όταν μπορείς να πάρεις ένα καλό βιβλίο όπου όλα είναι οργανωμένα και έτοιμα; Όπου κάποιος ειδικός έχει κάνει την δουλειά για σένα; Βέβαια κι όλα τα βιβλία δεν είναι καλά, αλλά ένα καλό είναι ανεκτίμητο. Προσωπικά θεωρώ  τον εαυτό μου τυχερό αν για κάθε δύο βιβλία το ένα είναι καλό.

Σήμερα ο ταχυδρόμος μου έφερε την τελευταία μου παραγγελία από το Amazon



Από ένα γρήγορο ξεφύλλισμα μου άρεσε πολύ το TriPower. Έχει όλες τις ασκήσεις ενδυνάμωσης και διατάσεις, οργανωμένες με ωραίες οδηγίες.
Επίσης πολύ καλό φαίνεται το WorkOuts in a Binder (της Gale Bernhardt κι αυτό) το οποίο έχει προγράμματα προπονήσεων κολύμβησης σε πλαστικοποιημένο χαρτί ώστε να μπορείς να το παίρνεις και στην πισίνα!
Το The Fit swimmer μάλλον δεν μου γέμισε το μάτι, κυρίως λόγω εκτύπωσης.

Πολύ κολύμπι θα πέσει φέτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου