17 Σεπ 2009

Στην τελική ευθεία

Σήμερα παρέλαβα τα νούμερα του αγώνα. Όπως ήταν προγραμματισμένο εστάλησαν στις 14 του μήνα και στις 16 είχα το ειδοποιητήριο. Η Marie και ο Λεωνίδας διοργανωτές του Σχίνιαθλου νομίζω κάνουν πολύ σοβαρή δουλειά. 
Είναι εντυπωσιακό πως ερασιτέχνες και χομπίστες κάνουν τόσο επαγγελματική δουλειά όταν οι "επαγγελματίες" τα θαλασσώνουν.


Κατά τ' άλλα έτρεξα άλλα 11 χλμ σήμερα στο βουνό. Παρά το ότι αυτή την εβδομάδα έχω τρέξει τα περισσότερα και δυσκολότερα χιλιόμετρα, μου βγαίνουν σχετικά εύκολα. Καλό σημάδι. Η μόνη μου αμφιβολία είναι για το γεγονός ότι έχω κάνει πολύ προπόνηση στο βουνό. Θα δούμε στον αγώνα τι θα γίνει. Αρχίζω ήδη να σκέφτομαι τις λεπτομέρειες. Πως θα γίνουν οι αλλαγές, που να κολυμπήσω κλπ. Έχω αρχίσει και γίνομαι ανυπόμονος για τον αγώνα. Η αλήθεια είναι ότι έχω αρχίσει ήδη τα σχέδια για τους επόμενους δυο μήνες. Ας μην τα πω όμως ακόμα, γιατί ως γνωστόν όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια οι θεοί γελάνε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου